تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ کلیک2024-02-14

کامل ترین آموزش تبلیغات در اینستاگرام چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ آکادمی دی ام بام

CTR یکی از مهم‌ترین معیارهای سنجش دنیای پرهیاهوی دیجیتال مارکتینگ و سئو محسوب می‌شود. این شاخص نشان‌دهنده درصد کاربرانی است که پس از مشاهده یک لینک (مانند لینک‌های موجود در نتایج موتورهای جستجو یا تبلیغات آنلاین) بر روی آن کلیک می‌کنند. به بیان ساده‌تر، CTR به شما کمک می‌کند بفهمید چه تعداد از کاربرانی که محتوای شما را دیده‌اند، واقعاً به آن علاقه‌مند شده و با کلیک کردن، به محتوای وب‌سایت شما دسترسی پیدا کرده‌اند. برای شروع تبلیغات PPC در گوگل، نیاز دارید ابتدا یک حساب کاربری در گوگل ادز ایجاد کنید.

آموزش‌های ویدئویی مرتبط

اگر از پلتفرم تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنید، تبلیغات شما همانند پست‌های معمولی اما با برچسب «Sponsored» به کاربران نشان داده می‌شود. نکته مهم در این قبیل تبلیغات این است که ویژگی‌های بیشتری نسبت به پست‌های معمولی دارند. برای مثال می‌توانید به آن‌ها لینک، CTA و کاتالوگ محصولات خود را اضافه کنید. علاوه بر این تبلیغات، روش‌های دیگری مانند استفاده از اینفلوئنسرها و بلاگرها نیز برای تبلیغ پیج در اینستاگرام وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم. هدف بازاریابی آنلاین، یافتن مصرف‌کنندگان بالقوه به کمک کانال‌های دیجیتال است. کاربران در اینترنت گشت‌و‌گذار می‌کنند، به‌صورت آنلاین معاشرت می‌کنند و توجه آن‌ها روی جالب‌تر‌ین وبلاگ‌ها و تبلیغات جذاب متمرکز می‌شود.

استراتژی‌های هوشمند بیدینگ مثل رانندگی با خودروی دنده‌اتومات کار را خیلی راحت می‌کنند؛ ولی ممکن است آن قدر بید را... این جمله معروف ست گادین، نویسنده و کارآفرین معروف آمریکایی، به‌‌خوبی اهمیت... برای آشنایی با انواع افزونه‌های گوگل ادز، مقالهٔ مفیدی را که قبلاً تهیه کردیم، حتماً مطالعه کنید. بر اساس این گزارش، یکشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها و ساعات ۲۱ تا ۲۳ پرکلیک‌ترین زمان برای ارسال پیامک بوده است. یا قرار دادن عکس بند انگشتی مربوط به عنوان یا فیلم هم شانس کلیک را بالا می‌برد. سامسونگ هم برای فراخوان ‌به ‌اقدام فقط فلشی ساده در گوشۀ بنر خود قرار داده و از طرحی مینیمالیستی و تضاد رنگ مشکی بر سفید استفاده کرده است.

مخاطبان شما قبلاً اولین قدم را برای بازکردن ایمیل برداشته‌اند، بنابراین اکنون باید آن‌ها را با اطلاعات داخل ایمیل خود خیره کنید. ایمیل قوی باعث می‌شود که آن‌ها روی لینک‌هایی که بیشتر مربوط به آن‌هاست کلیک کنند. از کلمات کلیدی که کاربران در موتورهای جستجو برای یافتن محتوای مشابه محتوای شما استفاده می‌کنند، در تیتر خود استفاده کنید. برای این منظور می‌توانید از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند Google Keyword Planner برای یافتن کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید.

تبلیغات Pop Up اینستاگرام یک شکل تبلیغاتی پویا است که به طور یکپارچه در فیدهای اینستاگرام کاربران ظاهر می‌شود. برخلاف تبلیغات سنتی که ممکن است به راحتی نادیده گرفته شوند، این پاپ آپ ها با طراحی و قرارگیری چشم‌نواز خود سبب جلب توجه فوری می‌شوند. این وب‌سایت‌ها کمک زیادی به شما می‌کند تا نرخ تعامل پیج خود را پیدا کنید و برای افزایش تعامل اینستاگرام استراتژی درست و اصولی داشته باشید. با در نظر گرفتن اهداف پیج می‌توان نسبت تعامل را با المان‌هایی مانند مجموع بازدید یکتا (Reach) و دیده شدن (Impression)  مقایسه کرد. نحوه محاسبه نرخ تعامل اینستاگرام یک پست به این صورت است که مجموع تعداد کامنت، لایک، ذخیره و بازنشر آن ‌را بر تعداد فالوورها تقسیم می‌شود. شبکه‌های اجتماعی پیشنهادی جهت اشتراک‌گذاری پست‌های اینستاگرام شامل توئیتر، فیسبوک و یوتیوب هستند.

نوع دستگاهی که کاربران از آن برای وب‌گردی استفاده می‌کنند، بر تجربه تبلیغاتی آن‌ها تأثیر دارد. بنابراین با تمرکز روی این دستگاه‌ها، می‌توانید بیش از نیمی از کاربران اینترنت را هدف بگیرید. در مقابل، تبلیغات پولی برای کسب و کار شامل کمپین‌هایی با هدف فروش است.

برای اینکه ویدئوی شما در IGTV قابل جستجو باشد، از کلمات کلیدی و هشتگ‌ها در دسکریپشن IGTVهای تبلیغاتی خود استفاده کنید. اگر بتوانید با افراد مطرح یا اینفلوئنسرها در حوزه‌ی فعالیت خود مصاحبه کرده و آن را در IGTV به اشتراک بگذارید، تأثیر زیادی روی مخاطبان خود در اینستاگرام خواهید داشت. با اینکه استقبال چندانی از IGTV نشد اما این نوع محتوای اینستاگرامی هنوز هم قابلیت استفاده در تبلیغات را دارد.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

CTR عمدتاً در تبلیغات آنلاین (مانند Google Ads) و بازاریابی محتوایی به کار می‌رود. همچنین در موتورهای جستجو مثل گوگل، وقتی کاربری روی یکی از نتایج جستجو کلیک می‌کند، CTR آن نتیجه محاسبه می‌شود. کارآفرینان و شرکت‌های استارتاپی که به دنبال توسعه کسب‌وکار و جذب مشتریان جدید هستند، می‌توانند از تبلیغات PPC در لینکدین بهره‌مند شوند.

با این کار افراد بیشتری پیج شما را می‌بینند و در نهایت منجر به افزایش تعامل اینستاگرام و فالوورهایتان می‌شود. ساده‌ترین روش درگیر کردن مخاطبان، استفاده از ابزار Question در استوری است. ممکن است این نظر با استفاده از Poll انجام شود که مخاطب پاسخ بله یا خیر بدهد. پس برای افزایش تعامل اینستاگرام، استفاده صحیح از استوری و امکانات آن ‌را به خوبی یاد بگیرید. شما باید جامعه مخاطبان هدف خود را پیدا کنید و با ویژگی‌های آنها آشنا شوید. قبل از تولید و انتشار محتوا لازم است علایق و نیازهای مخاطبان هدف را به خوبی بشناسید و بر اساس آن اقدام به تولید محتوا در اینستاگرام کنید.

تصاویر با وضوح بالا که به‌طور مستقیم با پیام تبلیغاتی و محصولات یا خدمات برند مرتبط باشند، نقش مهمی در ایجاد اعتماد و جلب توجه مخاطب ایفا می‌کنند. تبلیغات اینستاگرام امکان جمع‌آوری اطلاعات مخاطبان را فراهم می‌کند.کافی است، هر یک از این افراد بر روی لینک آگهی‌ها کلیک کنند تا امکان دسترسی به آن‌ها محقق شود. تبلیغات موثر در اینستاگرام، مشاهده آگهی‌ها را برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان هدف امکان‌پذیر می‌کند. یکی از بهترین و پر هزینه‌ترین رو‌ش‌های اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام، انتخاب سفیر برند است. معمولا برندهای بزرگ و دارای منابع مالی عظیم این روش را انتخاب می‌کنند. آنچه به عنوان یک CTR خوب در نظر گرفته می‌شود بسیار متفاوت است و به پلتفرم نیز بستگی دارد.

اگر شما یک طراح، هنرمند یا شرکت مرتبط با طراحی، هنر و … هستید، تبلیغات کلیکی در اینستاگرام می‌تواند به شما کمک کند تا آثار خود را به نمایش بگذارید و جذب مشتریان و هواداران جدید کنید. کسب و کارهای مرتبط با صنعت گردشگری، تور‌ها، هتل‌ها و … نیز می‌توانند از تبلیغات PPC در اینستاگرام بهره‌برداری کنند. این تبلیغات به شما اجازه می‌دهد جاذبه‌ها و مقاصد گردشگری خود را به نمایش بگذارید و ترافیک بیشتری به وب‌سایت یا صفحات خود جذب کنید. اگر کسب و کار شما مرتبط با صنعت زیبایی، مد، لباس، جواهرات و … می‌باشد، تبلیغ کلیکی در اینستاگرام می‌تواند برای شما مناسب باشد. این شبکه اجتماعی معمولاً برای تبلیغ محصولات زیبایی و مد پرطرفداری است.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

تبلیغات رنگارنگ و روشن فانتا که کاربر را به یک بازی تعاملی دعوت می‌کند. درگیرکردن مخاطب یکی از بهترین استراتژی‌های فروش محسوب می‌شود و تا مدت‌ها نام برند و حس خوب آن را در خاطر او باقی می‌گذارد. کاربران از مرورگرها و دستگاه‌های هوشمند مختلفی برای گردش در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. آگهی‌های رسپانسیو یا واکنش‌گرا به‌طور خودکار اندازه، ظاهر و قالب خود را متناسب با فضا تنظیم می‌کنند و موجب آزار مخاطب در بازدید و کلیک نمی‌شوند. المان‌های گرافیکی و عکس‌های مرتبط با پیام، آن را تقویت می‌کنند و تداعی‌گر محصول یا برند ما خواهند بود.

هر یک از این گزینه‌ها بر اساس اهداف بازاریابی مانند افزایش آگاهی از برند, جذب فالوور, افزایش فروش یا تعامل بیشتر انتخاب می‌شوند. در ایران, به دلیل رفتار کاربرانی که به استوری و ویدیوهای کوتاه علاقه زیادی دارند, استفاده از تبلیغات استوری و Reels بازدهی بالایی دارد. الگوریتم‌های اینستاگرام بر اساس نرخ تعامل به دیده شدن بهتر پست‌ها کمک می‌کنند.

برای مثال، اگر تبلیغ شما ۱۰۰۰ بازدید داشته باشد و کاربران ۱۰۰ بار روی آن کلیک کرده باشند، CTR  شما ۱۰% خواهد بود. بنابراین، هرچه پیشنهاد شما جذاب‌تر باشد، نرخ کلیک بالاتری دریافت خواهد کرد. در مورد مؤثرترین روش‌های افزایش نرخ کلیک در قسمت‌های بعدی مقاله بحث خواهیم کرد. پیش از آن بیایید دلیل اهمیت این معیار را کشف کنیم و ببینیم چگونه می‌توانیم آن را با سایر معیار‌ها ترکیب کنیم تا تصویر کاملی از میزان موفقیت کمپین‌های خود به‌دست آوریم. اما رایج‌ترین شکل تبلیغات اینستاگرامی این است که افراد و کسب و کارها، تبلیغات خود را از طریق صفحات پربازدید و دارای فالوور نسبتاً زیاد، نمایش می‌دهند. صفحات زیادی هستند که تعداد فالوورهای‌شان بالاست، مثلاً از ۲۰ هزار تا حتی چندمیلیون فالوور.

هنگامی که مخاطب تبلیغات همسان یا نیتیو را مشاهده می‌کند، معمولاً تصور می‌کند که این محتوا پیشنهادهایی از سمت موتور جستجوی گوگل، سایت میزبان یا شبکه‌های اجتماعی است. تنها با برچسب کوچک “Ad” یا “Sponsored” در گوشه تبلیغ مشخص می‌شود که این یک محتوای تبلیغاتی است. با توجه به اینکه ۸۸.۰۲ درصد از جستجوهای کاربران در آسیا در گوگل انجام می‌شود ( Statcounter)، تبلیغات در این پلتفرم می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد. گوگل با توجه به هزینه و کیفیت تبلیغ، جایگاه آن را در نتایج جستجو تعیین می‌کند. اگر به دنبال تأثیرگذارترین روش تبلیغات در فروش هستید، هدف‌گذاری بر اساس کلمات کلیدی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. برای مثال، اگر فردی عبارت «بلیط قطار گرگان تهران» را جستجو کند، تبلیغ صفحه فروش بلیط این مسیر در یک سایت معتبر گردشگری می‌تواند در صدر نتایج جستجو نمایش داده شود.

اگر فقط براساس یک یا دو عامل مانند سن و جنسیت، افراد را هدف قرار می‌دهید، لایه‌های بیشتری اضافه کنید. برای مثال، اگر شما ۵ کلیک و ۱۰۰ نمایش داشته باشید، CTR شما %۵ خواهد بود. نرخ کلیک نشان می‌دهد که یک تبلیغ چقدر در جلب توجه کاربران موفق بوده است.

مهم است که شما فقط یک عنصر را در یک زمان آزمایش کنید تا به‌طور واقعی نحوۀ تأثیر تغییر بر مخاطبان خود را‌ اندازه‌گیری کنید. فرایند انتخاب پیج‌های مناسب و برقراری ارتباط با آن‌ها بسیار پیچیده و وقت‌گیر است. افزایش آمار نصب اپلیکیشن هم از دیگر اهدافی است که از طریق تبلیغات گسترده اینستاگرام محقق می‌شود. تبلیغات ریلز معمولاً کمتر از ۳۰ ثانیه هستن و با توجه به جذابیت بالای این فرمت، می‌تونین پیام‌های سریع و تأثیرگذاری رو منتقل کنین. در این مقاله، سعی کردیم به زبان ساده به شما بگوییم که CTR چیست و چطور می‌توانید با افزایش آن، عملکرد بهتری در سئو و تبلیغات داشته باشید. پس چرا برای سئو مهم است؟ چون عملکرد شما را در صفحهٔ نتایج جست‌وجو نشان می‌دهد.

CTA به مخاطب اعلام می‌کند که دقیقاً از او چه می‌خواهید و برای یک تجربه کاربری بهتر، او را در چه مسیری هدایت می‌کنید. در صورتی که شناسایایی صحیح و هدف‌گیری دقیقی در هنگام تقسیم‌بندی مخاطبان داشته باشید، احتمال کلیک کردن هر فرد روی لینک‌تان را بالا برده و باعث بهبود CTR تبلیغات‌تان خواهید شد. همچنین، به جذب مخاطب با استفاده از علائم نگارشی صحیح، جملات کوتاه و گیرا، ضرب‌المثل‌ها و بازی با کلمات بپردازید تا آن‌ها را به تبلیغات کلیکی خود، علاقمند کنید.

به دلیل زمان محدود مخاطب برای توجه به تبلیغات، استفاده از جملات کوتاه و ساده که پیام را به سرعت منتقل کند، ضروری است. همچنین، استفاده از تکنیک ایجاد حس فوریت در متن می‌تواند تأثیرگذاری تبلیغ را افزایش دهد و مخاطب را به اقدام سریع ترغیب کند. در نهایت، CTA باید واضح و مشخص باشد تا مخاطب دقیقاً بداند چه اقدامی باید انجام دهد.

  • این سادگی کمک می‌کند تا پیام تبلیغ به‌صورت واضح و بی‌ابهام به مخاطب منتقل شود.
  • {
  • انواع مختلفی از تبلیغات در این پلتفرم‌ها وجود دارد، از جمله تبلیغات ویدیویی، تبلیغات تصویری، استوری‌ها و تبلیغات کروسل (Carousel Ads).
  • |}
  • اینستاگرام ابزارهایی ارائه می‌دهد که به شما این امکان را می‌دهند که تبلیغات خود را به صورت تعامل‌گرا و جذاب‌تری طراحی کنید.
  • این تبلیغات به شما اجازه می‌دهد تا غذاها و منوی رستوران خود را به مخاطبان نمایش دهید و جذب مشتریان جدید کنید.
  • {
  • از آنجا که در این نوع تبلیغات پولی می‌توانید به‌طور دقیق هدف‌گذاری کنید، بهترین زمان برای استفاده از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی زمانی است که بخواهید گروه مشخصی از مخاطبان را با هدف خاصی افزایش دهید.
  • |}{
  • اگر به دنبال نتایج واقعی و ماندگار هستید,  مشاوره تخصصی ما مسیر رشد برندتان را هموار می‌کند.
  • |}

در این قسمت به برخی از سوالات پرتکرار در زمینه تبلیغ کلیکی پاسخ می‌دهیم. در تصویر زیر موقعیت هر کدام از این اهداف را در قیف بازاریابی و فروش مشاهده می‌کنید. علاوه بر این، سیستم آماری کاپریلا با بهره‌گیری از سیستم آمارگیری مبتنی بر گوگل آنالیتیکس، در تشخیص کلیک‌های صحیح و غیرتکراری دقت بسیار زیادی دارد. برای مدیریت پیج اینستاگرام خود باید موارد زیر را رعایت کنید تا پیج اینستاگرام شما حداکثر کارایی را داشته باشد. مطالبی را که به‌صورت تیمی در وی‌پدیا (بلاگ صباویژن) تولید و منتشر می‌کنیم، با نام «تیم محتوایی وی‌پدیا» منتشر می‌شود.ما تلاش می‌کنیم تا مخاطبان‌مان از سرزدن به وی‌پدیا لذت ببرند و یاد بگیرند.

آژانس‌های تبلیغاتی برای تبلیغ در تلگرام یا اینستاگرام، متناسب با نوع کسب‌وکار، برای پروموت محتوای آن، پیج یا کانال معرفی می‌کنند؛ کانال‌ها و صفحات بانوان، کودکان، تکنولوژی، اقتصادی، خبری یا ورزشی. اگر کسب و کار شما نیز طوری است که این کمپین‌ها را برگزار می‌کنید، بهتر است که قبل از کمپین اصلی، آن را در مقیاس کوچک‌تر تست کنید. با این توضیحاتی که در بالا ارائه شد، فکر می‌کنم باید متوجه شده باشید که چقدر مهم است که تبلیغ در زمان درستی نمایش داده شود. سعی کنید تبلیغات خود را زمانی قرار دهید که اتفاق بزرگی قبل از آن رخ نداده باشد، چون در این حالت، فضای اینستاگرام بیشتر تحت تأثیر آن اتفاق قرار دارد و امکان دارد تبلیغ شما، چندان دیده نشود. این اتفاقات می‌تواند شامل زلزله، سقوط هواپیما و مواردی از این دست باشد. صاحبان این پیج‌ها، در قبال مبلغی که دریافت می‌کنند، تبلیغات صفحات یا کسب و کارهای دیگر را درون پیج خود قرار می‌دهند که این مورد نیز روش‌های مختلفی دارد و در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهم کرد.

در ادامه هزینه تبلیغات در پینترست را بررسی می‌کنیم تا ببینیم نسبت به پلتفرم‌های دیگر چگونه است و آیا ارزشش را دارد که در پینترست تبلیغ کلیکی داشته باشیم یا خیر. یک کسب و کار با استفاده از توییتر ادز می‌تواند تبلیغ‌های خود را در تایم‌لاین توییتر کاربران نمایش دهد. فیسبوک ادز اجازه می‌دهد تا برندها تبلیغات خود را در فیسبوک، اینستاگرام، مسنجر و آدرس‌های دیگر وابسته به متا نمایش دهند. بینگ ادز پلتفرم تبلیغاتی مایکروسافت است که به تبلیغ‌دهندگان اجازه می‌دهد تا تبلیغ‌های خود را در موتور جستجوی بینگ و سایت‌های مشارکتی آن نمایش دهند. همچنین امکان انتخاب استوری، فید یا هر دو برای نمایش تبلیغات وجود دارد.

این در حالی است که بسیاری از کسب ‌و کارها توجهی به این مسئله ندارند و نتیجه خوبی دریافت نمی‌کنند. بنابراین برای نتیجه گرفتن باید نیاز مخاطب را بشناسید، علایق آنها را بررسی کنید و ببینید تمایل آنها چگونه است. خدمات سئو سایت به بهبود رتبه در گوگل، افزایش ترافیک ارگانیک و جذب مشتریان هدف کمک می‌کند و با استراتژی‌های حرفه‌ای، فروش و visibility برند شما را بهبود می‌بخشد. استفاده از اعداد، مانند “5 روش برای افزایش CTR” یا “10 راهکار برتر سئو”، می‌تواند به جلب توجه کاربران کمک کند و CTR شما را افزایش دهد. گوگل از نرخ کلیک به عنوان یک عامل برای ارزیابی کیفیت نتایج استفاده می‌کند. اگر نرخ کلیک یک صفحه از نتایج جستجو بیشتر باشد، گوگل این صفحه را مرتبط‌تر و باکیفیت‌تر تشخیص می‌دهد و رتبه آن را بهبود می‌بخشد.

به یاد داشته باشید که برای مشتریان شما پیدا کردن محصول یا خدمتی خاص، از طریق کلیدواژه آسان‌تر است. جستجوی آن‌ها را با پیشنهاد دقیقی که می‌خواهید ارائه دهید محدود کنید - این کار موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه هم برای شما و هم برای مشتریانتان می‌شود. اگرچه ممکن است این امر منجر به کاهش تعداد کل بازدید‌ها یا کلیک‌ها شود- نرخ کلیک در حقیقت بالاتر می‌رود زیرا اکنون پیشنهادات شما با دقت بسیار بیشتری مورد هدف قرار خواهند گرفت. اگر بخواهیم در موردافزایش نرخ کلیک  واقعاً جدی باشیم، این که تنها به طور مختصر با مخاطب خود مواجه شویم و چند واقعیت در مورد علایق آن‌ها یاد بگیریم کافینیست.

{

تدوین استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

|}

این معیار به تبلیغ‌کنندگان نشان می‌دهد که چقدر تبلیغات برای کاربران جذاب بوده و آیا نیاز به بهینه‌سازی و تغییرات دارد یا خیر. مهم است که هدف‌ها، مخاطبان هدف و پیام‌های تبلیغاتی شما با استراتژی‌های تبلیغات PPC در توییتر هماهنگ شوند. تنظیمات دقیق هدف‌گیری و نظارت مداوم بر عملکرد تبلیغات نیز می‌تواند به بهبود عملکرد تبلیغات شما کمک کند. اگر کسب و کار شما محصولات فیزیکی یا دیجیتال می‌فروشد، تبلیغات PPC در توییتر می‌تواند به شما کمک کند تا محصولات خود را به مخاطبان معرفی کنید و کلیک‌های بیشتری به سایت یا فروشگاهتان جلب کنید. شرکت‌ها و مؤسسات بزرگ که به تبلیغات برندینگ و ارتقاء شناخت برند خود می‌پردازند، نیز می‌توانند از تبلیغ کلیکی در لینکدین استفاده کنند تا شناخت کاربران نسبت به برند و محصولات آن‌ها افزایش یابد.

Explore صفحه‌ای است که به کاربران محتوای جدید و مرتبط با علاقه‌های آن‌ها را پیشنهاد می‌دهد. تبلیغات Explore به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغات خود را در این بخش قرار دهید و به مخاطبانی که هنوز شما را دنبال نمی‌کنند دسترسی پیدا کنید. تبلیغات در اینستاگرام با ویژگی‌های خاص خود می‌تواند تأثیر زیادی بر افزایش آگاهی از برند، جذب مخاطب، و افزایش فروش داشته باشد. در ادامه، به بررسی انواع مختلف تبلیغات در اینستاگرام و چگونگی استفاده مؤثر از آن‌ها خواهیم پرداخت. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تبلیغات در اینستاگرام این است که برای هر نوع کسب‌وکاری، از برندهای بزرگ گرفته تا استارتاپ‌های کوچک، کاربرد دارد.

هنگامی ‌که برای کمپین‌های خود محتوا تولید می‌کنید، مهم است که آن را آزمایش کنید. ممکن است تبلیغی بسازید یا ایمیلی بنویسید که فکر ‌کنید برای مخاطبان شما مفید است، اما ممکن است برای آن‌ها مؤثر نباشد. برای ایجاد بهترین محتوای بازاریابی برای کسب‌و‌کار خود، A/B تست را انجام دهید.

استراتژی‌های کارآمد، چند کانال را به صورت هم‌زمان به کار می‌گیرند و سیستمی منسجم ایجاد می‌کنند که برای ایجاد بهترین نتایج، هم‌افزایی کنند. در ادامه، استفاده از سایر کانال‌ها برای تبلیغ پیج اینستاگرام آورده شده است. اگر تنها از افراد بخواهیم تا صفحه ما را دنبال کنند، شاید رغبتی به این کار نشان ندهند اما اگر در ازای فالو کردن آن‌ها، چیزی پیشنهاد دهیم، با علاقه ما را دنبال خواهند کرد.

این مدل تبلیغات بر اساس رفتار کاربران، جستجوهای آن‌ها و خریدهای قبلی‌شان اجرا می‌شود. برای مثال، اگر کسی «بهترین مدل‌های ساعت هوشمند» را جستجو کند، احتمالاً تبلیغات فروشگاه‌های موبایل و ساعت‌های هوشمند را خواهد دید. اگر با مفاهیمی مانند پرسونای مخاطب یا تقسیم‌بندی بازار آشنا باشید، راحت‌تر متوجه می‌شوید که چطور هدف‌گذاری دقیق می‌تواند نتایج را بهبود ببخشد و تبلیغات را از یک بازی شانسی به یک استراتژی هدفمند تبدیل کند. از یک یا دو کلمه کلیدی متمرکز بر موضوع تبلیغ یا مخاطب هدف در تیتر و متن خود استفاده کنید. به عواطف و نیازهای مخاطبین خود توجه کرده و مشکلی را برای‌شان حل کنید (این راه حل را در متن خود بیان کنید). به جای آنکه از برند و محصولتان تعریف کنید، از راهکاری که برای رفع نیاز مخاطب و نتایج مثبت آن راهکار صحبت کنید.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
این لینک