طراحی پراپ برای استاپ موشن

ساخت استاپ موشن آموزش مراحل ساخت و تجهیزات ضروری استودیو مانی

مدرسه تولید محتوای اتک، با هدف آموزش بازاریابی و تولید محتوا ساخته شده است تا به علاقمندان و فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ کمک کند در مدت زمانی بهینه موارد مهم این حوزه را بیاموزند. معمولأ در این نوع استاپ موشن ها از عروسک ها و مدل های خمیری استفاده می کنند. یکی از دلایل استفاده کردن از این متریال یعنی خمیر برای ساخت عروسک ها نیز، این است که خمیر به راحتی تغییر شکل می دهد و می توان از این طریق حتی حالت چهره ی عروسک ها را نیز به راحتی تغییر داد. این سبک پویانمایی ابزاری ایده‌آل برای روایت داستان‌های کوتاه و جذاب است.داستان‌هایی که احساسات مخاطب را برانگیخته و او را به محصول یا خدمت موردنظر متصل می‌کنند. ویدیو های کوتاه به دلیل جذابیت و قابلیت وایرال شدن، در پلتفرم‌ هایی مثل اینستاگرام و تیک‌ تاک بسیار موثر هستند.پیام های کوتاه و خلاقانه در قالب انیمیشن، شانس بیشتری برای دیده شدن دارند. این تکنیک با استفاده از سبک هنری منحصر به‌فرد خود، به برندها کمک می کند تا هویتی خاص در ذهن مخاطبان بسازند.استفاده از رنگ‌ ها و اشکال مرتبط با برند می‌ تواند باعث تقویت شناخت برند شود.

با این حال، برای فیلم‌های ساده بازاریابی یا تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید در حدود ۱۵ فریم در هر ثانیه از صفحه داشته باشید تا ظاهری کاملاً صاف و روان به نمایش دربیاید. در صورت نیاز یا با توجه به نوع موشن گرافیکی که سفارش داده‌اید از گوینده مرتبط با موضوع کمک می‌گیریم. در شرکت سلام گرافیک تنها گرافیست‌های ماهر، حرفه‌ای و مجرب مشغول به کار هستند. پیش از انتشار نهایی، استاپ موشن را بر روی گروه‌های کوچکی از مخاطبان تست کنید و بازخورد‌های آنها را در نظر بگیرید. این سناریو باید برگرفته از ایده شما بوده و داستان را به طور مشخص و جذاب تعریف کند.

استاپ موشن مدل در شبیه‌ سازی ‌های آموزشی و علمی نیز نقش مهمی ایفا می‌کند. این تکنیک به دلیل نمایش سه ‌بعدی و دقیق مفاهیم در موضوعاتی مانند مهندسی، پزشکی  و علوم طبیعی بسیار مفید است. از طریق مدل‌ های سه‌بعدی، مفاهیم پیچیده به صورت ساده ‌تر و ملموس ‌تر به مخاطبان منتقل می ‌شوند. استاپ موشن یکی از جذاب‌ترین و خلاقانه‌ترین روش‌ها برای تولید محتوا است که با استفاده از آن می‌توانید داستان‌های کوچک و منحصر به فردی برای برند یا محصولات خود خلق کنید. استفاده از استاپ موشن در شبکه‌های اجتماعی، به‌ویژه در اینستاگرام، باعث می‌شود که مخاطبان بیشتری جذب شوند و تعامل بیشتری با محتوای شما داشته باشند. اگر می‌خواهید بدانید استاپ موشن چیست و چگونه می‌توانید از آن برای تقویت استراتژی اینستاگرام خود استفاده کنید، در این بلاگ همراه ما باشید.

با پیشرفت رسانه‌ها و نیاز به محتوای ویدیویی منحصربه‌فرد، استاپ‌موشن به دلیل جذابیت و حس واقعی بودن، در صنعت تبلیغات و هنر مورد استقبال گسترده قرار گرفته است. اگر می خواهید که بر صفر تا صد موشن گرافیک مسلط باشید، بهتر است به فراگیری آموزش استاپ موشن نیز بپردازید. لازم به ذکر است که در ساخت انیمیشن های استاپ موشن به جای استفاده کردن از نقاشی از مدل های واقعی و عروسک ها استفاده می شود. بهتر است بدانید که هنر استاپ موشن، هنری نوپا نیست؛ بلکه بسیار قدیمی می باشد. عده ای می گوید که قدمت ای هنر به اندازه ی قدمت صنعت سینما است. هنر استاپ موشن، اولین بار در فیلم  Humpty Dumpty Circus در سال 1897 مورد استفاده واقع شد.

اگر قصد ساخت موشن گرافیک و استاپ موشن را دارید با ما در استودیو تبلیغاتی انعکاس تماس بگیرید. طراحی استاپ موشن (stop motion) ساخت انیمیشن با حرکت دادن اشیا و گرفتن ویدئو از تک تک فریم‌ها است. استاپ موشن به دلیل استفاده کردن از مدل های واقعی به جای نقاشی، جلوه خاصی دارد. از پشت سر هم قرار دادن چندین عکس می‌توان استاپ موشن را تولید کرد. این کار نیاز به ظرافت خاصی دارد تا ویدیو ساخته شده کیفیت بالایی داشته باشد. استدیو طراحی گرافیک سلام گرافیک تجربه خوبی در زمینه ساخت سبک های مختلف طراحی استاپ موشن حرفه ای دارد و با صرف هزینه ای اندک خواهید توانست بهترین stop motion را داشته باشید.

پس از تهیه این موارد باید یک سناریو تنظیم کنید، حتی برای استاپ موشن های معمولی به یک سناریو نیاز دارید. پس از مشخص شدن داستان باید عناصر و شخصیت های انیمشن را تهیه کنید. در حالت ساده شاید شخصیت داستان یک عروسک باشد، اما در پروژه های تجاری شخصیت اصلی محصولی مثل یک بطری آبمیوه باشد. این نوع استاپ موشن از سایر انواع استاپ موشن، حرفه ای تر است و در ساخت آن از انسان ها استفاده می شود. معمولأ از این تکنیک در فیلم های تخیلی یا فانتزی استفاده می شود.

بسیاری از افراد نیز برای سفارش تولید محتوا جهت راه اندازی یا رونق کسب و کارشان، نیازمند این گونه محتواهای جذاب هستند. شما می توانید با یادگیری نحوه ی ساخت موشن گرافیک هایی همچون استاپ موشن های جذاب برای این گونه کسب و کارها، درآمد خوبی را نیز کسب نمایید. به دلیل ظهور فیلمبرداری انیمیشن CGI در طی دو دهه گذشته، ساخت استاپ موشن و فیلم‌هایی با این سبک با استقبال فرآوانی از سوی تولیدکنندگان ویدیو مواجه شده است. در همین راستا، در زمینه‌ی ویدیو مارکتینگ و فیلم‌های کوتاه استفاده زیادی از استاپ موشن می‌شود. زیرا محدوده‌ی زمانی کوتاهی که این کار دارد باعث می‌شود محتوای ارائه شده در عین سادگی، پرمفهوم، جالب و مقرون به صرفه‌تر شود.

استاپ موشن مدل به عنوان یکی از تکنیک ‌های هنری و خلاقانه، کاربردهای گسترده ‌ای در سینما، تبلیغات  و آموزش دارد. از خلق جهان‌ های خیالی در فیلم ‌های مطرح گرفته تا تولید تبلیغات خلاقانه و نمایش دقیق مفاهیم آموزشی، این تکنیک همچنان جایگاه خود را به‌عنوان یک ابزار قدرتمند حفظ کرده است. نمونه‌ های برجسته مانند “کورالاین” و تبلیغات برندهایی مانند ایکیـا، گواهی بر جذابیت و تأثیرگذاری استاپ موشن مدل هستند. آی کیت مووی از دیگر نرم افزارهای پیشرفته‌ای است که می‌توانید با استفاده از آن به ساخت انیمیشن و استاپ موشن مورد نظر خود اقدام کنید. این برنامه به‌ طور کلی با هدف ضبط و ساخت استاپ موشن طراحی و تولید شده ‌است.

هر شخصیت دارای چندین مدل مختلف برای نمایش حالات چهره و حرکات بود. شرکت سلام گرافیک بیش از 8 سال تجربه کاری در حوزه گرافیک را دارد. از رنگ‌ها، فونت‌ها و عناصری استفاده کنید که با شناخت برند هماهنگی داشته باشند. اگر خیلی کوتاه باشد، اطلاعات به درستی منتقل نمی‌شود، و اگر خیلی طولانی باشد با عدم استقبال روبرو می شود. برای مثال، برای ساخت و حرکت عروسک خمیری به اسکلتی نیاز دارید که محکم و انعطاف پذیر باشد و خمیر بازی را بر روی خودش نگه دارد.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید پس از آماده سازی صحنه، فریم به فریم عکسها را تهیه کنید و انیمیشن خود را بسازید. همان طور که در بخش قبلی نیز گفتیم، شما می توانید از طریق مشاهده کردن چند نمونه از استاپ موشن های زیبا به ایده های جذاب و جالبی دست یابید. ایده پردازی و سناریو نویسی از جمله نکات مهمی هستند که در ساخت استاپ موشن، باید به آن ها توجه شود. لازم نیست که لزوماً به تماشای استاپ موشن های حرفه ای یا پیچیده بنشینید. شما می توانید چند نمونه استاپ موشن مبتدی اما با کیفیت را مشاهده کرده و از آن ها برای شروع ساخت استاپ موشن، کمک بگیرید.

درست مثل روشی که حمیدرضا میرباقری و بهروز یغمائیان در سری سریال «دنیای شگفت‌انگیز حمید» در انتهای دهه هفتاد و در سال 79 انجام دادند. استاپ موشن مدل یکی از محبوب ‌ترین تکنیک‌ ها در صنعت سینما و تلویزیون برای خلق جهان ‌های خیالی و فانتزی است. در این روش، مدل ‌های سه ‌بعدی و محیط ‌های کوچک به گونه ‌ای طراحی و حرکت داده می ‌شوند که یک دنیای منحصربه ‌فرد و واقعی را ایجاد کنند. این تکنیک به دلیل دقت در نمایش جزئیات و حس دستی و هنری خود، تأثیر زیادی در تجربه بصری مخاطبان دارد. استاپ موشن مدل یکی از جذاب ‌ترین و خلاقانه ‌ترین روش‌ های انیمیشن ‌سازی است که از مدل های واقعی برای خلق تصاویر متحرک کمک می گیرد.

این تکنیک به دلیل جذابیت بصری و قابلیت بالای انتقال پیام‌ های پیچیده به شیوه‌ ای ساده و قابل فهم، در دنیای تبلیغات محبوبیت زیادی پیدا کرده است. استاپ موشن توانایی منحصر به فردی دارد که حتی ساده‌ ترین اشیاء را به شکلی سرگرم‌ کننده و خلاقانه به نمایش بگذارد، به طوری که مخاطب در هر سن و سالی جذب آن می‌ شود. امروزه، از این سبک انیمیشن در تبلیغات برندها و معرفی محصولات استفاده‌ های زیادی می‌ شود چرا که توجه مخاطب را جلب کرده و پیامی خاص را به یاد ماندنی کند. انتخاب هرکدام‌ از اشیاء بسته به داستان و ایده‌ای است که شما برای فیلم‌تان در نظر گرفته‌اید. اگر توجه کرده باشید، امروزه از روش آبجکت انیمیشن یا همان انیمیشن اشیاء برای تبلیغات تلویزیونی و فضای مجازیِ بسیاری از محصولات استفاده می‌شود.

نکته ای که باعث موفقیت این ویدئوها در تبلیغات می شود بکارگیری خلاقیت در ساخت استاپ موشن ها است. بوسیله استاپ موشن ها ایده های مختلفی را برای تبلیغات محصول می توان پیاده سازی کرد. هر چه ایده و اجرا خلاقانه تر و خاص تر باشد تاثیرگذاری آن بیشتر است. ساخت استاپ موشن با عکسبرداری از حرکت های کوچک و فریم به فریم اجسام بی جان انجام می شود. این نوع از فرایند ساخت انیمیشن در واقع ترکیبی از عکاسی و پویا نمایی است. در قدم اول، با هم استاپ موشن دیزاین بریف یا بوم تفهیم نامه ساخت استاپ موشن را تکمیل میکنیم.

با یادگیری طراحی و تولید استاپ موشن تبلیغاتی، مهارت‌هایی کسب کنید که به شما امکان می‌دهد تبلیغات جذاب و منحصربه‌فردی خلق کنید و در صنعت انیمیشن و تبلیغات برجسته شوید. گرافیستار یک منبع کامل و جامع برای یادگیری موضوعات مختلف از جمله طراحی گرافیک، تدوین ویدیو، فتوشاپ، ایلوستریتور و بسیاری موارد دیگر است. با استفاده از آموزش‌های ما، قدم به قدم با مفاهیم پایه تا پیشرفته در هر حوزه آشنا می‌شوید. تیم ما از متخصصان حرفه‌ای تشکیل شده است که تجربه و دانش خود را با شما به اشتراک می‌گذارند. با روش‌های آموزشی تصویری، مثال‌های عملی و تمرین‌های عملی، ما مطمئنیم که می‌توانیم شما را در مسیر یادگیری بهترین دانش و مهارت‌ها همراهی کنیم. از امکانات این سایت برای ارتقای دانش و مهارت خود بهره‌برداری کنید و به سرعت به راهی موفقیت پیش بروید.

برای این که بتونیم کار شما رو خوب انجام بدیم، باید بتونیم نکات مد نظر شما رو خوب گوش کنیم.برای همین، اولین قدم صحبت کردن ما با همدیگه است. آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ محصول شرکت پردیس شگفت پارس جنوب است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خودش را شروع کرده است ، بیش از 6 سال از اولین روزهای پلاسینگ می‌گذرد. پس از عکس‌ برداری، ویرایش و افزودن افکت‌ ها و موسیقی مناسب می‌ تواند کیفیت نهایی را به‌طور چشمگیری افزایش دهد. چرا مهم است؟ داستان قوی مخاطب را درگیر کرده و پیام را موثرتر منتقل می کند.چگونه اجرا شود؟ از روایت‌ هایی استفاده کنید که حس کنجکاوی، هیجان یا احساسات عاطفی را برانگیزد. نمونه‌ هایی مثل داستان‌ های کوتاه طنز یا پیام‌ های الهام‌ بخش تأثیرگذاری بیشتری دارند. بله، پس از اتمام موفقیت‌آمیز دوره، گواهی معتبر از مدرسه اینورس به شما اعطا خواهد شد.

به طور مثال، تعداد و نوع شخصیت‌ های در نظر گرفته شده برای ویدیو، بر هزینه کلی تأثیرگذار است؛ ویدیوهایی با تعداد شخصیت‌ های بیشتر، به طور معمول هزینه بالاتری خواهند داشت. استاپ موشن مدل به دلیل سبک خاص و منحصربه‌ فرد خود، ابزاری ایده‌ آل برای جلب توجه مخاطبان است. استفاده از مدل‌ های واقعی و حرکت ‌های دقیق، به تبلیغات جلوه ‌ای گرم و انسانی می ‌بخشد که مخاطب را به خود جذب می‌کند. اما جذابیت این روش تنها به درآمد و موفقیت ‌های تجاری محدود نمی ‌شود. استاپ موشن مدل با استفاده از مدل های واقعی و حس هنری منحصر‌به‌فرد خود، تجربه ‌ای ملموس و متمایز برای مخاطبان ایجاد می کند. از سینما و تلویزیون گرفته تا تبلیغات خلاقانه و آموزش های علمی، این تکنیک همچنان در قلب هنر و صنعت می‌درخشد.

شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را در طول این مسیر با کارشناسان ما در میان بگذارید. استاپ موشن‌ها به دلیل محبوبیت در بین انواع تبلیغات ویدئویی توانسته‌اند تاثیرگذاری بیشتری را در تبلیغات داشته باشد. شرکت های تولید کننده محصولات باز خورد بسیار خوبی از این سبک انیمیشن در معرفی و فروش محصولات خود به دست آورده اند. با استفاده از این سبک پویا نمایی می توان به شکلی متفاوت و جذاب محصولات و یا خدمات شرکت ها را به مخاطبان معرفی نمود. باید شخصیت و آبجکت های صحنه را به شکلی هدفمند حرکت داده و از هر حرکت یک عکس تهیه شود. پس از تهیه عکسهای متعدد و پایان سناریو، عکسها توسط نرم افزارهای معرفی شده در این مطلب تدوین و تبدیل به ویدئو می شود.

استاپ موشن مدل (Model Animation) یکی از تکنیک های جذاب و قدیمی انیمیشن ‌سازی و ساخت استاپ موشن تبلیغاتی است که در آن از مدل‌ های واقعی سه‌ بعدی برای ایجاد حرکات تدریجی و پویا استفاده می ‌شود. این مدل ‌ها که معمولاً از مواد مختلفی مانند پلاستیک، چوب، فلز یا پارچه ساخته شده ‌اند، به صورت فریم به فریم حرکت داده می ‌شوند و از هر حرکت کوچک آن‌ها عکسبرداری می‌ گردد. موشن گرافیک، تکنیکی است که با استفاده از ترکیب عناصر گرافیکی، تصاویر، ویدیو، صدا و انیمیشن، حرکت مختلف و داستانی را در قالب فایل‌های ویدیویی طراحی می‌کند. در این فرایند، عناصر گرافیکی مانند شکل‌ها، طرح‌ها، نوشته‌ها و اشکال هندسی با استفاده از انیمیشن و تکنیک‌های مختلف به حرکت در می‌آیند. از موشن گرافیک در صنعت تبلیغات و انیمیشن استفاده زیادی می‌شود زیرا با زنده کردن شخصیت‌ها، صحنه‌های داینامیکی را به وجود می‌آورد که جذابیت بصری زیادی دارند.

در استوری‌بورد (مانند یک کمیک)، صحنه‌های یک انیمیشن، فیلم یا ویدیو‌ی تبلیغاتی تصویرسازی می‌شوند. در فرآیند طراحی و تولید یک انیمیشن، یکی از مهم‌ترین بخش‌ها استوری‌بورد است، زیرا رابطی است بین فیلم‌نامه و انیمیشن نهایی. در این بخش است که کارگردان، ایده فیلم‌نامه و نگاه خود را به سایر بخش‌های تولید منتقل می‌کند. اما طراح استوری‌ بورد صرفا تصویرساز نیست؛ در واقع یک قصه‌گوی موفق است. سرعت و روان بودن استاپ موشن به تعداد فریم‌های شما و چه مقدار حرکت‌های کوچکی که در نظر دارید، بستگی دارد.

در بخش مقابل مجتبی ملاکی، گرافیست ارشد تیم سلام گرافیک به روند طراحی استاپ موشن و دیزاین آن می‌پردازد. برای ساخت عناصر و شخصیت های استاپ موشن به لوازم مختلفی نیاز دارید.از جمله این موارد می‌توان به مقوای رنگی، لگو، خمیر بازی، چسب گرم، حروف آهن‌ربایی، اسکلت منعطف شخصیت و …  اشاره کرد. با استفاده از این لوازم می توانید عناصر مورد نیاز هر پروژه را بصورت اختصاصی بسازید. برای طراحی و ساخت انواع مختلف استاپ موشن‌ها به تخصص های مختلفی نیاز دارید. علاوه بر این، مدت زمان ویدیو نیز عامل مهمی در تعیین هزینه است.

شما می‌توانید از طریق وبسایت یا تماس تلفنی پروژه خود را ثبت کنید و ما مشاوره رایگان ارائه می‌دهیم. زمانی که سناریو کار برای شما ارسال شود و به تایید شما برسد، کل هزینه به صورت کامل دریافت می‌شود. بله شما می توانید یک بار پروژه خود را اصلاح کنید اما هر تغییر که باعث ساخت پروژه جدید شود، مشمول هزینه می شود. این تکنیک زمان‌ بر است و تولید یک ویدئو چند دقیقه‌ ای ممکن است ساعت‌ ها یا روزها طول بکشد. یکی از نرم‌ افزارهای محبوب برای کاربران مک و iOS که قابلیت‌ های جالبی ارائه می‌ دهد.

شما می‌آموزید استوری‌بوردی متناسب با ریتم و تم انیمیشن طراحی کنید. در این دوره به شیوه استفاده از استوری‌بورد به عنوان یک کاربر نیز پرداخته می‌شود. در بخش اول به دو عنصر اتفاق و شخصیت می‌پردازیم و شما با مفهوم کات آشنا می‌شوید. در بخش بعدی یک داستان دراماتیک را در سه جمله می‌نویسیم و نقش دوربین و نما را بررسی می‌کنیم. با یادگیری طراحی پراپ برای استاپ موشن، مهارت‌هایی کسب کنید که به شما امکان می‌دهد دنیایی از خلاقیت را به تصویر بکشید و انیمیشن‌های جذابی خلق کنید. فقط یادتان باشد، با خمیر تنها کلیات عروسکی که نقش بازیگر شما دارد را می‌توانید بسازید.

در سمت دیگر یک نور پر کننده برای جلوگیری از رفع سایه های استفاده کنید. برای جدا کردن سوژه از پس‌زمینه، نور سوم را در پس‌زمینه و عقب صحنه آماده شده قرار دهید. این نور پس زمینه اغلب کمی با زاویه به بکگراند تابانده می شود تا در لبه ی سوژه ها خط نورانی ایجاد کند که باعث تفکیک سوژه از پس زمینه و عمق میدان می شود. اگر استاپ موشن را برای سرگرمی بسازید استفاده از دوربین تلفن همراه و یک پایه نگهدارنده هم کفایت می کند. اما اگر قصد ساخت استاپ موشن حرفه ای دارید باید از تجهیزات مختلفی استفاده کنید. استاپ موشن ها ابزارهای جذاب و تاثیرگذار برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی هستند.

چرا که ما می توانیم هر طرح و ایده ای را به یک استاپ‌موشن جذاب و تاثیرگذار تبدیل کنیم. برای فراگیری آموزش موشن گرافیک ساده و یا شروع ساخت استاپ موشن های زیبا، بهتر است سری هم به چند نمونه استاپ موشن معروف بزنید. مشاهده کردن این گونه استاپ موشن ها، قوه ی خلاقیت شما را به مقدار زیادی پرورش می دهد. انیمیشن فریم‌به‌فریم توانایی منحصر به فردی دارد که حتی ساده‌ ترین اشیاء را به شکلی سرگرم‌ کننده و خلاقانه به نمایش بگذارد، به طوری که مخاطب در هر سن و سالی جذب آن می‌ شود. زمانی که صحبت از هزینه‌ ساخت استاپ موشن این سبک موشن گرافیک می‌ شود، مهم است که به عوامل مختلف تعیین‌ کننده قیمت در ساخت ویدیو تبلیغاتی توجه کنیم. انتخاب دسته‌ بندی و پیچیدگی‌ های مرتبط با آن، نقش اساسی در قیمت موشن ایفا می‌ کند.

ملاحظه کردید که استاپ موشن، زیر مجموعه ای از رشته ی موشن گرافی است و می توان به سادگی، آن را آموخت. امروزه حیطه های شغلی یا رشته هایی همچون موشن گرافی به خصوص ساخت استاپ موشن و ساخت لوگو موشن، محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده اند. این نرم‌افزارها با امکاناتی مثل تایم‌ لاین پیشرفته، پیش‌ نمایش لحظه‌ ای (Onion Skin) و ابزارهای ویرایشی، فرایند ساخت انیمیشن را سریع و دقیق می کنند. برای پروژه‌ های کوچک یا شروع یادگیری، Stop Motion Studio روی موبایل انتخاب مناسبی است، در حالی که Dragonframe با قابلیت‌ های حرفه‌ ای برای تولیدات سینمایی طراحی شده است. نرم‌افزارهای پیشرفته برای پروژه های بزرگ و حرفه ای ایده‌آل اند، و ابزارهای ساده‌ تر برای مبتدیان و علاقه مندان.

استاپ موشن ها امروزه ابزارهایی جذاب برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی هستند. زمان تولید استاپ موشن بستگی به عوامل مختلفی دارد ولی به طور متوسط در شرایط معمولی حدود 20 روز زمان برای تولید یک ویدیوی استاپ موشنی حداکثر یک دقیقه ای لازم است. چابکی یکی از اصول کار تیمی ما در آر استاپ موشن است و تمام تلاش مان این است که به زمان بندی اولیه پایبند باشیم. نتیجه این چابکی همین بوده که تا به حال تمام پروژه های آراستاپ موشن در زمان وعده داده شده به مشتری رسیده است. شما می توانید در ساخت استاپ موشن ها، افکارتان را به نمایش گذاشته و اجسام بی جان را نیز حرکت دهید. لازمه ی پیاده سازی این اعمال، داشتن مهارت ایده پردازی می باشد.

مدت زمان ساخت ویدیوها متغیر است و به عواملی مانند سطح حرفه‌ای یا آماتور بودن ویدیو و پیچیدگی سناریو بستگی دارد. ویدیوهای آماتوری ممکن است نیازی به تجهیزات و تخصص‌های فنی مانند نورپردازی پیشرفته، کارگردانی حرفه‌ای، صداگذاری دقیق، تدوین و مونتاژ نداشته باشند. اما برای ساخت نمونه های حرفه‌ای، تمامی این شرایط باید به نحو احسنت فراهم آورده شوند تا نتیجه‌ای خیره‌کننده حاصل گردد. یکی از استفاده‌های مفید و در عین حال جذاب استاپ موشن در حوزه‌ی ویدیو مارکتینگ، این است که برای برند و محصولات خود یک استاپ موشن مخصوص طراحی کنید. نمونه استاپ موشن های برتر تیم هنری آراستاپ موشن در طراحی و اجرای استاپ موشن های خلاقانه برای برندهای مطرح و صاحب نام کشور. دانلود پریست پریمیر استاپ موشن شامل ۱۰۰+ ایستگاه از پیش تنظیم برای ایجاد اسلایدشوی مدرن است.


پراپ طلا
طراحی پراپ
طرح پراپ
طراحی پراپ برای استاپ موشن
پراپ علی تقی خان
مازیار عباسی پراپ
مازیار عباسی پراپ ترید فاند
پراپ فاندد نکست
پراپ فرم
پراپ فنفیکس